Konferensrum

Företagskonferens/personalkonferens

Är ni ett sällskap på 10 – 30 personer så erbjuder vi på Strängnäs GK en perfekt miljö att ha din personalaktivitet på. Ni får ett avskilt rum med full service från restaurangen med mat, kaffe och dricka.

Vi har en projektor och whiteboardtavla som ni kan skissa upp era riktlinjer och planer på.

Minnesstund

Här får ni en lugn och avskildplats för att samla sällskapet efter begravningen. Återupplev de glada minnena med ett bildspel på vår projektor och få en positiv stämning i en lugn miljö.

Vi ser till att ni får den service som ni efterfrågar. Perfekt för ett sällskap på 10 – 30 personer.

Barnkalas

Hos oss finns mycket bra möjligheter till att anorna ett kalas med flera olika aktiviteter.

Vi anpassar aktiviteterna efter både ålder och kunskap. All utrustning finns på klubben och vår personal har hand om barnen under 2 timmar.

• Slå på rangen
  • Åka rangebil och plocka in bollar
  • Åka golfbil
  • Träna puttning och chippning med flera olika övningar.
  • Snagg golf, spela med plastklubbor och tennisbollar.
  • Spela på banan, spela scramble – lagspel över 2 hål.
  • Titta på film på vår projektor

Boka konferens i våran natursköna miljö.