Företagspaket

Bli sponsor på Strängnäs GK

Vi på Strängnäs Golfklubb vill stärka banden mellan just ditt företag och oss, men även stärka samarbetet med näringslivet i Strängnäs Kommun och skapa förutsättningar för våra samarbetspartner att utvecklas tillsammans.

Vi har startat en nätverksgolf där våra partners träffas och knyter kontakter under en morgonrunda.
Den har blivit väldigt uppskattad. Vi vill att fler-just du skall vara där och knyta nya affärskontakter.

Vi har idag ca. 1200 medlemmar vilket gör oss till en stark idrotts aktör i Strängnäs Kommun. Vi har en bredd av medlemmar, gäster som besöker oss under en säsong.
Ett av våra starka mål är att på en 3 – årsperiod dubbla vår ungdomsgrupp. För den satsningen behöver vi dig, för att kunna genomföra den satsningen. Våra ungdomar är vår framtid.

Sista åren har vi haft mellan 35´-40`ronder på våra banor vilket innebär att upp till 80`ögon ser dig tillsammans med oss, vilket innebär, för just ditt företag att till en låg kostnad nå ut till många nya möjliga kunder.

Vi hjälper dig att ta fram dom enheter som gör att du kommer att synas samt att vi kommer att lägga in dig på vår nya hemsida med din logga och med möjlighet att länka till ditt företag.

Kontakta vår klubbchef Per Magnusson 0720 623032 för mer frågor kring hur just ni skall se ut tillsammans med Strängnäs GK.