Restaurang

Strängnäs Golfklubb välkomnar ny restauratör för 2024!

Strängnäs Golfklubb är en 27-hålsanläggning som ligger centralt i Strängnäs med 1 200 medlemmar. Varje år välkomnar vi cirka 4 000 greenfee-gäster som spelar på banan. Med detta centralläge och närheten till många företag, samt våra årliga företagsevenemang, finns det goda förutsättningar för att driva en framgångsrik verksamhet.

Inför 2024 söker vi dig som är intresserad av att driva eget företag och utveckla vår golfrestaurang. Restaurangen, som är klubbens hjärta, ska vara en välkomnande plats för alla.

Faciliteterna inkluderar ett fullt utrustat kök, välunderhållna och inbjudande lokaler, en attraktiv uteservering med utsikt över golfbanan och en populär golfkiosk.

Vi ser gärna att du:

• Har erfarenhet av att framgångsrikt driva en restaurangverksamhet i eget företag.
  • Kan erbjuda en meny som uppfyller våra medlemmars och gästers förväntningar.
  • Är kreativ och ambitionerad när det kommer till att tillsammans med oss vidareutveckla restaurangen.

Vår säsong sträcker sig vanligtvis från den 1 maj till den 15 oktober, med möjlighet till förlängning.

Du behöver inte vara en golfare, men ett intresse för sporten är en fördel.

Vi erbjuder utmärkta villkor för rätt person.

Är du redo för denna spännande utmaning?

Vi ser fram emot din ansökan!

Vänliga hälsningar

Per Magnusson