Nätverksgolf

Nätverksgolfen 2024

En Arena för Affärer och Golf på Strängnäs GK

Expandera Ditt Nätverk och Dina Affärsmöjligheter

Välkommen till en spännande säsong av Nätverksgolfen på Strängnäs GK. Efter en framgångsrik turnering 2023 med Vetri Mälarmontage AB som segrare, är vi spända att se vad 2024 har att erbjuda. Gör dig redo för en säsong fylld med nätverkande, strategiskt spel och affärsmöjligheter.

Varför Nätverksgolf?

• Utökade Affärsmöjligheter: Skapa varaktiga affärsrelationer i en avslappnad och vänlig miljö.

• Teambuilding: Skapar ett engagemang  och teamanda bland dina anställda.

• Företagsmarknadsföring: Öka ditt företags synlighet och involvera

Tävlingsformat och Regler – Order of Merit

• Tvåmannalag: Varje företag bildar ett tvåmannalag för varje deltävling. Lagkonstellationer kan variera, men en representant från företaget måste alltid ingå.

• 7 Deltävlingar: Order-of-merit spelas över 8 deltävlingar. De 5 bästa placeringarna räknas för den totala poängen.

• Poängsystem: Topp 10 i varje deltävling erhåller poäng enligt följande: 1:a plats – 12 poäng, följt av 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

2024 Tävlingskalender

• 11/4 – Bowling: Strängnäs bowlinghall

• 16/5 – Scramble – löpande start.

• 30/5 – Irish Greensome – gemensam start, kanonstart

• 13/6 – Bästboll- löpande start

• 27/6 – Scramble – gemensam start, kanonstart

• 15/8 – Bäst boll – löpande start

• 29/8 – Irish Greensome – gemensam start, kanonstart

• 13/9 – Finalspel 4-manna scramble – kanonstart

Efter Spelaktiviteter bjuder vi på frukost och mingel:

Ditt Nätverk

Inbjudna; Sparbanken Rekarne, Beijer Byggmaterial, Handelsbanken, Mälarmontage AB, NLindblad Form & Betong AB, AB Karl Hedin, Byggfirma G Insulander AB, Fastighetsbyrån i Strängnäs, Takläggarna i Mälardalen, Lykil, ComPartners, Leine&Linde, ICA Bengtsson, Strängnäs El & Montage AB, Awave, Strängnäs Kommun, Kilenkrysset AB, Strängnäs Bentonghåltagning, Europaskolan Strängnäs, InCup Sörmland, WorkBox, Max Hamburgare, Musik & Nöjen Sverige AB, Assembling,  Bilia, Sevab,  Sophias Städ & Service Grupp AB, Strängnäs Bowlinghall.

Anslut Dig Till Vårt Växande Nätverk

För att veta mer om hur du kan bli en del av Nätverksgolfen 2024, kontakta oss för mer information:

Per Magnusson

Klubbchef Strängnäs gk