Seriespel D60

Alla våra D-60 matcher är nu färdigspelade och VI VANN SERIEN!!

Slutspelet för alla matchdeltagare spelades på Åda g&cc i delvis stormiga vindar och ösregn med microuppehåll.

Till slut avbröts tävlingen pga vädret, 9 hål räknades som slutresultat.

Otroligt nog lyckades några bemästra vädret bra. Tyvärr var ingen av oss Strängnäsbor i bästa form, men kämpade väl.

Ansvarige ledaren för D-60 Bengt Lindskog tillsammans med ledaren för Åda g&cc Birgitta Holle’n överräckte Segerpokalen till Lilli Linder (ledare för S-näs gk tillsammans med Kerstin Borsand). Pokalen finns att beskåda i vårt klubbhus. Diplom tilldelas till våra matchspelare.

Nu vässar vi klubborna till nästa säsong och försvarar vår Segerpokal!

Resultat D-60 säsongen 2022

1. Strängnäs 11p
  2. Viksberg 9p
  3. Kallfors 9p
  4. Katrineholm 6p
  5. Åda 5p

STORT TACK till våra fantastiska spelare: Kerstin Borsand, Mona Källbäck, Ewy Andersson, Birgitta Lindgren, Monika Eriksson, Maie Reinart, Lillian Gille, Gladys Zaine, Kerstin Rosendahl, Kicki Sjöberg, Ingela Thalin, Annika Månsson, Gunvor Hallberg, Ylva Axelsson, Agneta Aronsson och Lilli Linder!

Önskar alla Strängnäs damer en fortsatt härlig säsong och vi ser mycket fram emot nästa år.