Tränare

Per Magnusson

HCP: 1,9

Rasmus Rudberg

Som tränare på Strängnäs GK hoppas jag få se många av er medlemmar på banan i år. Golfen är något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, jag brinner extra för Strängnäs GK då jag varit aktiv i klubben sedan unga år. Golfen är en del av mig och jag vill med min kunskap implementera golfen hos både de yngre och äldre. Ni medlemmar är viktiga för mig och jag hoppas jag kan ge någonting tillbaka till er med min kunskap. I år kommer jag framför allt att ansvara för juniorverksamheten men även erbjuda nybörjarkurser, gruppträning och privatlektioner. Ser fram emot många bokningar och ett härligt golf år tillsammans med er.

Utbildningar:
PGA TAU.
PGA HTU.

HCP: 0,9
Kontaktuppgifter:

Epost: rasmus.rudberg@hotmail.com
Mobil: 0722 33 09 77 (går även bra med sms).

Mats Pilö

Hej! Jag heter Mats Pilö, och jag började spela golf som liten grabb på Strängnäs GK och är idag biträdande klubbchef. Min passion för sporten växte snabbt, och jag hade turen att få representera både pojklandslaget och juniorlandslaget. Min största merit under den tiden var att vinna ett EM-guld, och efter framgångarna i landslaget tog jag steget vidare till professionellt spel och tävlade på den Nordiska touren fram till 2014. Denna tid gav mig ovärderliga erfarenheter och en djupare förståelse för spelet, vilket jag nu använder för att inspirera och hjälpa andra golfentusiaster. Därför kommer jag också den här säsongen att erbjuda privatlektioner på klubben. Ser fram emot säsongen 2024 med massor av golf.

HCP: +1,1
Kontaktuppgifter:

Epost: mats.pilo@strangnasgk.se

Våra tränare på Strängnäs Golfklubb: